Prvé kolo iDry King of Drift na Pezinskej Babe

17. mája 2016 /

Prvé kolo iDry King of Drift v Padocku na Pezinskej Babe prebehlo uplynulý víkend.
Piatok sa začalo depo plniť jazdcami a začali prvé tréningové jazdy. Piatok 13-eho chalani z tímu Drift Garage pocítili asi najviac, všetky ich štyri autá ostali nepojazdné. Marka Hučka odstavila deravá nádrž, Mariánovi Nikšovi odišlo stredové uloženie kardanu a hardy spojka, Tomášovi Kretovi pre istotu posilňovač riadenia a mal problémy so zapaľovacími cievkami a Paťa Hučka zastihli problémy s elektrikou  a uvoľnené zadné ramená. Ich mechanici si zaslúžia pochvalu, keďže cez noc dokázali autá opäť spojazdniť.V sobotu po ranných tréningoch a drift taxi boli na programe kvalifikačné kolá, ktoré sa nakoniec odjazdili až v nedeľu dopoludia, čo bolo zapríčinené nepriaznivým počasím, ktoré sprevádzalo celý sobotný deň a mnohými ťukancami na trati. Jedným z tých vačších ťukancov, bol v tréningovom battle medzi Michalom #WARHAN Varholom a Mariánom Nikšom. Práve prvý menovaný po pretočení hneď v úvode kola dostal ťukanec od Marošovho PeeCupu. Stret si odniesli obe autá, Mariánovi na PeeCupe musel byť „amputovaný“ výfuk, čo zvýraznilo zvukovú kulisu, no horšie na tom bolo Warhanové BMW M3, ktoré skončilo s odtrhnutým zavesením predného pravého kolesa. Šikovný mechanici mali celú noc plné ruky práce, aby koleso stihli opraviť, čo sa aj podarilo. Dokonca v štartovnej listine sa objavili hneď dve ženské mená – Petra Karičková, ktorej BMW M3 po strete s autom Gabriela Koczkáša ostalo nepojazdným. Druhou zástupkyňou nežného pohlavia za volantom bola začínajúca driftérka Nina Zagoždžon, známa pod prezývkou LADY HOONIGAN, ktorá  preháňala svoju E30 po trati celý víkend. I napriek mnohým komplikáciam sa nenechala odradiť. Nedeľné tréningové ráno sa stalo osudným pre mimoňské BMW Paťa Hučka, ktorý so svojou E30 vyletel do pneumatikových snehuliakov a nešťastne trafil jediný kameň, ktorý mu spravil dieru, o veľkosti dlane do olejovej vane, čo sa žiaľ chalanom z Team Driftgarage nepodarilo opraviť. Avšak vďaka tímovému duchu sa i Paťo mohol pozrieť do kvalifikácia vďaka Tomášovi Kretovi, s ktorým zdieľal červenú E30-tku s motorom M62 4,4 V8. Po kvalifikačných jazdách nasledovali samostatné finálové battle, v ktorých sa predstavila TOP osmička jazdcov zo STREET a PRO kategórie. V kategórie STREET sa do finále prebojovali Filip Mokráň – víťaz kvalifikácie, ktorý sa vo finálovom battli stretol s Warhanom. Z finálového battlu vyšiel úspešnejšie práve Michal #WARHAN Varholy, ktorý to zo 7. priečky dotiahol až na najvyšší stupeň víťazov, druhý stupienok patril Filipovi Mokráňovi a tretí Jánošovi Onódimu. V kategórii PRO v semifinálom battle narazil víťaz kvalifikácie – Marián Nikš na parťáka z Driftgarage – Marka Hučka, ktorý Maroša poslal do battlu o 3. miesto, v ktorom bol PeeCup úspešnejší ako Luboš Durin so svojím BMW. Vo finálovom battli sa stretol spomínaný Marko Hučko s Romanom Kolesárom. Práve tento finálový battle bol, čo sa dymu týka najbohatší. Ako víťaz vyšiel Marko Hučko, ktorý zdolal Romana Kolesára 3:2 na body a tak zaujal najvyšší stupienok v kategórii PRO.

STREET kategória:
1. Michal #WARHAN Varholy
2. Filip Mokráň
3. Jánoš Onódi

PRO  kategória:
1. Marko Hučko
2. Roman Kolesár
3. Marián Nikš

ZDROJ: iHASHTAG.eu ( mediálny partner CaTP )

autor: Ján Paprskár

foto: Fili Baťo ( STEELART )

http://ihashtag.eu/2016/05/prve-kolo-idry-king-of-drift-slovakia/


Zatvoriť